Zwroty i wymiany

 

REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA, ZWROTY, REKLAMACJE, GWARANCJA


Zakupiony w naszym sklepie towar można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W przypadku zwrotu towaru prosimy zapoznać się z zasadami jego zwrotu. 
Zwrot może być dokonany tylko wtedy, gdy towar nie był używany, zniszczony lub uszkodzony.

Zasady zwrotu określa Regulamin sklepu zgodnie z ustawą.

Rajstopy, pończochy i bielizna osobista nie mogą nosić śladów użytkowania.

Dotyczy to także oryginalnych opakowań. Zwracany towar musi być ponadto czysty i pozbawiony zapachu (np. perfum) oraz być zaopatrzony we wszystkie metki, dodatkowe akcesoria jeśli są załączone do danego towaru (np. zapasowe ramiączka, poduszki w biustonoszach) i numer zamówienia. 
Wysyłane towary są bardzo dokładnie oglądane i bezpiecznie pakowane w dodatkowe opakowania zapobiegające zniszczeniu towaru i opakowania w jakim się znajduje. 
Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć paragon.  Pieniądze otrzymasz przelewem na wskazany przez Ciebie rachunek do 14 dni od przyjęcia zwrotu.. Towar odsyłasz na swój koszt. 
Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. 


WYMIANA TOWARÓW

 

W przypadku wymiany należy złożyć zamówienie na stronie naszego sklepu zaznaczając w komentarzu, że będzie to wymiana. Przyspieszy to czas realizacji. Koszty wysyłki nowego produktu do klienta jest zgodny z cennikiem wysyłek. Kwotę prosimy przelać na nasze konto bankowe.  Razem z odsyłanym produktem prosimy wysłać do nas otrzymany paragon oznaczając go informacją "WYMIANA" i podać numer nowego złożonego zamówienia na wybrany przez Państwa artykuł.

 

USZKODZENIA TOWARÓW W TRANSPORCIE-GWARANCJA


Wszystkie towary dostępne w sklepie są bardzo dobrej jakości i objęte są gwarancją producenta. W razie ewentualnej reklamacji prosimy pobrać plik ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO w formacie MS Word. Zgłoszenie należy wydrukować i wypełnić zgodnie z opisami. Wypełnione zgłoszenie prosimy dołączyć do reklamowanego produktu wraz z otrzymanym rachunkiem (jeśli był wystawiony). 
Jeżeli się zdarzy, że po otrzymaniu towaru wykryjesz w nim jakieś wady techniczne (dotyczy towarów jeszcze nie używanych), odeślij go z powrotem jak najszybciej na nasz adres zwykłą pocztą. Dołącz otrzymany wraz z przesyłką rachunek. Produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy. Jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania danego asortymentu), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrot pieniędzy. 
W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela. 
Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z  tytułu reklamacji oraz błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.

 

UWAGA: sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby ! 
Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.